18 Eylül 2011 Pazar

Ayça Şen Hala Başkan


Dün gece çok güzel bir şey oldu. Ayça Şen yeniden programa başladı. Hem de internetten. Yanına mesutbahtiyar Fatih Aker'i de alarak. Biliyorsunuzdur 'Kaybedenler Kulübü' de internetten yayın yapıyor. Hal böyle olunca da sansürsüz, kasmadan ve yılmadan yayın yapacakları bir mecra doğmuş oldu. Akacak mecra buldular. Bir radyo çocuğu olarak bu duruma en çok sevinenlerdenim. Gelelim dün geceki programa. Sonradan öğrendik ki Ayça ve Fatih yan yana değillermiş. Herkes kendi evindeymiş. Skype üzerinden konuşup yayına vermişler. Beni en çok bu kısmı heyecanlandırdı. Yani 2 arkadaşın telefon konuşmasını dinler gibi program dinlemek. Programa twitter üzerinden gelen eleştirilerin çoğu dağınık bir akışı olmasıyla ilgili. Ama ben bu doğallığı sevdim. Ayça'nın gidip Memo uyudu mu diye bakması falan efsaneydi. Benim ufacık eleştirim şu yönde. Hürriyet'i açalım, Milliyet'i açalım demeden direk haberlere geçseler sanki daha cici olacak naçizane.

Yine de abimle yorgan altında 'Kaybedenler Kulübü' dinlediğimiz günlerden bu noktaya geliş kolay olmadı ama gelinen nokta bence şahane. Yürü ben Ayça Şen Başkan Fatih Aker Şampiyon!

Bilgi - Belge: Yayını şurdan dinleyebiliyoruz: http://sosyalradyo.com/index.php Pazartesi akşamı da var mesela. 23:00 civarı başlıyorlar yardırmaya. Bu da facebook sayfası: Twitter'dan da paşaları şu şekilde takip edebilirsiniz: aycasenbaskan, mesutbahtiyar

Hiç yorum yok: