21 Eylül 2011 Çarşamba

Yağmurda Pilates!

Ne zaman yağmur yağsa hep güzel şeyler olur hayatımda. Bugün de devam etti damlacıkların büyüsü. Veeee yeniden sahalara döndüm. Haziran sonundan beri taximpilates'te başlayan maceram hastalık yüzünden bir haftacık sekteye uğramıştı. Ama çok zorlanmadan geldim üstesinden. Şimdi bana Pilates konusunda espri yapmayın derim. Çünkü vücudumdaki değişim dışardan çok net gözüküyor. Bacaklarım inanılmaz inceldi. Her bir kasımın nerede, ne alemde ve ne kadar tembel olduğunu öğrendim. Her şey yolunda giderse yakında kaslarım daha belirgin olacak. "Ay ne yapsam kilo veremiyorum", "Spor bana zor geliyor" demeyin. Sonuçlarını yavaştan hızlanarak alacağınız tek spor bu. Tabii size tavsiyem işin uzmanından bilgi almanız. Önce vücudunuzu tanıyan, sizi doğru yönlendiren, asla moralinizi bozmayan, derslerden kaçmamanız için ajan gibi sizi takip eden (şaka, şaka) süper insanlar eğitmen ve can yoldaşı olarak taximpilates'te.

Hiç yorum yok: